shutterstock_671656771

INTERIMMANAGEMENT VOOR DE VERANDERING!

Interimmanagement is de sleutel naar succes

Is uw bedrijf toe aan verandering? Een frisse blik van buiten kan erg waardevol zijn voor uw onderneming. Aficon Management BV is al jaren dé specialist op het gebied van interimmanagement en helpt middelgrote en grote bedrijven graag bij het oplossen van diverse vraagstukken. Onze visie? “Interimmanagement voor de verandering.” Wij zijn er namelijk van overtuigd dat interimmanagement de sleutel is naar succes.

Ons zienswijze voor opdrachten

Administratief, Financieel, Interim en Consultant: dat is waar Aficon Management BV voor staat. Aficon Management is per 1 april 1993 opgericht door eigenaar/directeur Ruud Albronda. Sindsdien vervullen we diverse opdrachten voor middelgrote en grote ondernemingen. Dankzij de jarenlange ervaring in het project, financieel en operationeel management hebben we tijdens de uitvoering van onze opdrachten bewezen dat we voor onze opdrachtgever de bedrijfsprocessen naar een hoger niveau kunnen tillen.

We voelen ons daarbij als een vis in het water. Elke nieuwe opdracht zien wij als een uitdaging. Doordat wij onze zienswijze van samenwerken vormgeven garanderen wij een efficiënte aanpak. Een korte inwerktijd en een hoge werkdruk? Daar liggen we alles behalve wakker van.

Van management taken tot consultancy diensten

We hebben een uitgebreid netwerk voor het samenwerken met zelfstandig interimmanagers en headhuntersbedrijven. Dankzij dit netwerk weten we altijd een geschikte interimmanager te vinden die past bij uw bedrijf. Interimmanagement is een specifiek vakgebied en daarom is het essentieel dat u een samenwerking aangaat met een professionele partij, zoals Aficon Management BV. U kunt ons inschakelen bij vraagstukken omtrent de volgende vakgebieden:

Interim management:

  • Financieel manager voor ondersteuning van operationeel management en controlling;
  • Projectmanager voor ondersteuning en uitvoering geven aan projecten:
    1. Transitie
    2. ERP Implementatie
    3. Procure to Pay en Source to Pay Implementatie;

Samenwerken en verbinden

Een coöperatieve werkwijze: dat is wat Aficon kenmerkt. Voor de uitvoering van onze opdrachten hechten we veel belang aan samenwerking en verbinding.

Onze visie

  • Samenwerken met management voor het creëren van draagvlak;
  • Samenwerken met teams voor de juiste scope en uitvoering;
  • Het verbinden van functie en proces;

Bovenstaande vergroot de kans op succes. Met een duidelijke aanpak willen we onze betrokkenheid bij uw bedrijf en medewerkers toonbaar maken. Daarbij ligt de focus op het behalen van resultaat. Dit realiseren we door te kiezen voor onder andere:

  • Maken van werkafspraken met het management en medewerkers;
  • Het inzichtelijk maken van doelstellingen resultaatgebieden en gevolgen;
  • Het inrichten van een projectplan en projectteam;
  • Het inrichten van een communicatie programma;

De sleutel naar succes?

Dankzij onze werkwijze beperken we risico's op vertraging in de uitvoering van onze opdrachten. Enthousiast geworden en benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Wij reiken u graag onze sleutel aan, zodat we u kunnen helpen bij uw succes. Neem contact op en we helpen u verder.

Aficon management bestaat 25 jaar!

IMG-20180610-WA0010

Dit jaar hebben wij ons 25 jarig bestaan in Stroobos gevierd.

-1993 opgericht en gevstigd in Vries

-1997 verhuisd naar Zoutkamp

-2002 verhuisd naar onze huidige locatie in Stroobos

De 25 jaren hebben zich gekenmerkt als intensief en service gericht naar onze klanten en opdrachten op gebied van:

- Financieel management

- Project management